.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پيام تشكر استاندار از مردم استان گلستان

 استاندار گلستان در پيامي با تشكر از حضور پرشور مردم اين استان در استقبال از رئيس جمهوري و هيئت دولت گفت: اگر مردمي بودن رئيس جمهور به دنيا منعكس شود، جهانيان معني واقعي اسلام را خواهند فهميد.

علي محمد شاعري در اين پيام، خطاب به ملت شريف و بزرگوار گلستان آورده است: سرانجام حضور رئيس محترم جمهور و دولت كريمه در گلستان تحقق يافت و بار ديگر، بارقه‌هاي اميد در دل دوست‌داران توسعه و پيشرفت استان جوانه زد، امابدون شك، حضور پرشور، كم نظير و به يادماندني شمامردم عزيز در آئين‌هاي استقبال از رئيس محترم جمهور در شهرستان‌ها از جلوه‌هاي به ياد ماندني و ماندگار اين سفر پربركت بوده و اطمينان داشته باشيد، اين استقبال پرشور پشتوانه‌اي قوي براي خادمان ملت و موجب شرمندگي استكبار جهاني است.
وي در ادامه تصريح كرده است: سفر نهم، همانند 8 سفر پيشين دولت، سفري پرخير و بركت بود و بدون شك اثرات مثبت آن در طي سال‌هاي آينده مشهود خواهد شد. چنانچه مصوبات جلسه استاني هيئت دولت نيز با جهت گيري محروميت زدايي شكل گرفته و با اجراي آن، ظرف دو سال آينده، علاوه بر مشاهده تغييرات مثبت در چهره گلستان مي‌توان جهش خوبي در توسعه و رفع معضل بيكاري استان متصور شد.
شاعري همچنين در اين پيام آورده است: اينجانب بر خود لازم مي‌دانم ضمن تشكر از هيئت محترم دولت به ويژه رئيس جمهور معزز، يادآور شوم، خستگي از دست احمدي نژاد به سنگرهاي تاريك دشمن فرار كرده و چنانچه اين مردمي بودن و تلاش براي خدمت به ملت، به ساير نقاط دنيا انعكاس يابد، جهانيان معني واقعي اسلام را خواهند فهميد و پشت دشمنان با اين حضور كم نظيرخواهد لرزيد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.